Organisatie barbecue

barbecook Basic Ceram
Het volledige menu postte ik gisteren. Vandaag bericht ik het organisatieplan.

Organisatieplan:
Gisteren deed ik de eerste voorbereidingen voor de koude aardappelsalade
1. aardappelen schillen en gaar koken - laten afkoelen
2. ajuin fijnsnipperen

Ik begin met het bakken van de basis voor de aardbeientaart en de puddingvulling. Het is dezelfde bodem en puddingbereiding als van de fruittaart. De afwerking doe ik helemaal op het einde met aardbeien i.p.v. gemengd fruit.
1. basis bakken - laten afkoelen op een rooster
2. pudding bereiden - laten afkoelen

De quiche maak ik op voorhand omdat die gemakkelijk terug kan opgewarmd worden.
1. kerstomaten snijden en garen in de oven
2. deeg in vorm brengen

Aardbeientaart afwerken
3. pudding op taart verdelen
4. afwerken met aardbeien

Quiche
3. vulling maken
4. deegbodem vullen en bakken
5. rozemarijnolie maken

Capellini met appel en komkommer
1. capellini koken - laat uitlekken

Courgette in folie
1. courgette in folie klaarmaken om te bbq

Capellini met appel en komkommer
2. komkommer en appel in blokjes snijden
3. vinaigrette maken
4. slaatje afwerken

Bloemkool-broccoli salade
1. bloemkool en broccoli reinigen
2. bloemkool en broccoli koken

Aardappelsalade
3. aardappelen in blokjes snijden
4. alle ingrediƫnten mengen

Bloemkool-broccoli salade
3. bloemkool en broccoli laten afkoelen in een vergiet
4. salade afwerken






Reacties

Populaire posts